Wij Aanvaarden Enkel Katten Die Zijn Ingeënt Tegen Volgende Ziekten:

  1. Kattenziekten
  2. Niesziekten
  3. Leucose  (volgens K.B. 27-04-2007 gewijzigd bij K.B.15-11-2010)
Alle Vaccinaties Dienen minimum 1 week voor het verblijf geplaatst te zijn!

Volwassen katten dienen jaarlijks ingeënt te worden.
Kittens op 8 weken en 12 weken tegen kattenziekte en niesziekte.
Leucose op 12 weken en 16 weken.
Indien uw kat meer dan 1 jaar niet meer is gevaccineerd is tegen leucose, dan worden de vaccinaties 2x toegediend met een periode van 1 maand ertussen.

Uw Kat Moet Vrij Zijn Van Parasieten Zoals Wormen En Vlooien

  • Ontwormen: Deze dient minimum om de drie maand toegediend te worden. Dit kan aan de hand van druppels in de nek, pasta of pilletjes gegeven worden.
  • Ontvlooien: via druppels in de nek. (Deze worden vanaf januari 2012 bij het binnenbrengen van de kat in het hotel toegediend)

Indien uw dierenarts het vlooienpipet plaatst,vragen wij u om aan de dierenarts een afgestempeld papier (of in het boekje) te vragen waarop vermeld staat dat de dierenarts het vlooienpipet toegediend heeft. Indien u ons dit niet kan voorleggen wordt er een vlooipipet bij Chez Chopin toegediend die u in rekening gebracht wordt.

U mag uw eigen vlooipipet meebrengen of eventueel aankopen in het kattenhotel.

Wij zijn streng op de vaccinaties en inentingen. Zorg dat deze in orde zijn. Wij weigeren resoluut katten die niet in orde zijn met hun vaccinaties of inentingen wanneer ze binnengebracht worden in het kattenhotel.

Dit kan streng overkomen maar geeft u ook de geruststelling dat al de dieren die zich bij ons bevinden, correct gevaccineerd en ontvlooit zijn.

  • Het Vaccinatieboekje Moet Afgegeven Worden Bij Aankomst En Blijft In Het Pension Zolang Uw Kat Bij Ons Verblijft.

  • Katers Dienen Gecastreerd Te Zijn Vanaf 6 Maand.

  • Kittens zijn bij ons van harte welkom, maar dit enkel als ze hun volledige vaccinatieschema hebben gekregen.
  • Indien Uw Lieverd Ziek Wordt Tijdens Zijn Verblijf, Dan Contacteren Wij Onmiddellijk Onze Dierenarts. De Gemaakte Kosten Zijn Te Lasten Van De Eigenaar En Worden Afgerekend Bij Het Afhalen Van Uw Kat.

  • Uw Kat Zal Resoluut Worden Geweigerd Indien Deze Met Een Besmettelijke Of Overdraagbare Ziekte Besmet Blijkt Te Zijn.
    In Al Deze Gevallen Zullen Wij U Het Voorschot Niet Terug Betalen.

    Betalingsvoorwaarden

    • 30 % wordt betaald bij reservering.
    • 70 % wordt cash betaald bij aankomst van uw kat. (wij beschikken niet over bankcontact)
    • In de dagprijs is verblijf, verwarming, buitenren, binnenspeeltuin en standaard verzorging inbegrepen. 
    • Bijkomende dagen die tijdens het verblijf worden aangevraagd , worden cash afgerekend bij het afhalen van uw kat.
    • Indien uw kat vroeger wordt teruggehaald dan vermeld tijdens de reservatie, worden alle gereserveerde dagen aangerekend. Ook indien u beslist om uw kat, 1 of meerdere dagen later binnen te brengen dan bij de reservatie, worden alle dagen van de reservatie aangerekend.
    • Zowel de dag van binnenbrengen en afhalen wordt aangerekend.
    • Vanaf 2 poezen: 4€ per dag korting op de tweede poes bij verblijf in dezelfde “grotere” voorziene ruimte .

ANNULATIE VOORWAARDEN:          “NEW”

  • Bij reservatie is er 30 % voorschot betaald. (wordt toegepast bij nieuwe baasjes die voor de eerste keer het hotel bezoeken)
  • Bij iedere annulatie, waarbij geen voorschot is betaald, wordt er 25% van het totaalbedrag aangerekend voor dossierkosten indien deze niet verrechtvaardigd is.    Verrechtvaardige annulaties zijn : overlijden/ziekte poezel, ziekte (NIET COVID gerelateerd) /ongeval baasje of sterfgevallen waardoor de vakantie geannuleerd wordt. (er kan steeds een bewijs hiervoor gevraagd worden)
  • Bij annulatie binnen de 30 dagen voor de gereserveerde datum, wordt er 45 % van het totale bedrag aangerekend
  • Bij annulatie binnen de 14 dagen voor de gereserveerde datum, wordt er 75 % van het totale bedrag aangerekend.
  • Bij annulatie binnen de 7 dagen voor de gereserveerde datum, wordt er 100 % van het totale bedrag aangerekend.
  • Bij het niet opdagen zonder annulatie zal de klant tevens ook 100% van de reservatie moeten betalen.
    Er wordt u een factuur toegestuurd voor het resterende bedrag bij te betalen. Deze betaling dient te moeten gebeuren binnen de 16 dagen.
  • Bij het niet nakomen van betaling heeft Chez Chopin het recht om een “incassobureau” in te schakelen. Deze kosten worden aangerekend aan de klant.
  • Bij het bevestigen van de genomen opties of toezeggen van een reservatie per mail, gaat u akkoord met de voorgeschreven voorwaardes van ons huisreglement.

Bij reservatie overlopen wij samen met u het contract en verklaart u akkoord te gaan met onze voorwaarden.
Duidelijke afspraken maken de beste vrienden.
U mag ons steeds contacteren om te informeren hoe het met uw lieverd gaat tijdens zijn verblijf bij ons. Gelieve ons ook een contactpersoon door te geven die we kunnen bereiken tijdens uw afwezigheid. Deze persoon mag steeds een kijkje komen nemen na afspraak.
Om het voor ons een beetje praktisch te houden wordt er gevraagd om altijd eerst een afspraak te maken alvorens u langs komt. Dit voor zowel de rust van onze katten te respecteren alsook voor ons.
Wij hebben een beperkt kattenhotel en indien er meerdere mensen zijn die op het zelfde moment langskomen, kan het hier een overrompeling worden. Dit willen wij vermijden naar zowel ons toe als naar onze gasten.
Zon- en feestdagen zijn wij gesloten voor bezoek. Hierdoor hebben onze gasten dan een rustige luilekker dag.

      • Wij zijn niet verantwoordelijk voor onvoorziene ongevallen, ziekte, overlijden of weglopen van uw kat. Enkel indien het door onze nalatigheid komt.